MENU

Hälytys- ja päivystyspalvelut

Hälytyspalvelukeskuksemme mahdollistaa erilaisten hälytys-, vika-, huolto- ja puhelinpäivystyspalvelujen keskittämisen meille. Valvontajärjestelmien seuranta ja erilaiset automaattiset hälytykset voidaan ohjata asiantuntevaan palvelukeskukseemme. Reagoimme nopeasti ja hoidamme tilanteen asiakkaan kanssa sovitulla tavalla.

Hälytyspalvelukeskuksessa valvomme ja palvelemme vuoden jokaisena päivänä, 24 tuntia vuorokaudessa.

Vastaanotamme ja käsittelemme erilaisia hälytyslaitetietoja, kuten teknisiä hälytys-, vika- ja valvontatietoja. Valvomme automaattisten paloilmoittimien vika- ja häiriötilanteita sekä etävalvomme ja -käytämme valvontajärjestelmiä.

Valvontapalvelujen ohella tarjoamme päivystyspalveluja, kuten

  • huolto- ja vikapäivystystä
  • erilaisia puhelinpäivystyspalveluja

asiakkaan tavoitteita tukeviksi kokonaisuuksiksi.

Vastaamme nopeasti ja reagoimme vastaanotettuun tietoon sekä palvelukutsuihin vankalla ammattitaidolla ja asiakkaan kanssa ennalta sovituin toimenpitein, esimerkiksi hälyttämällä paikalle vartijan, pelastuslaitoksen tai päivystävän huoltohenkilön.

Raportoimme palvelukeskuksemme käsittelemät tapahtumat yksityiskohtaisesti. Raportit ovat saatavilla Palmian suojatusta verkkoportaalista.

Palvelukeskuksemme on Finanssialan keskusliiton hyväksymä ja ISO 9001:2008, ISO14001:2004 sekä SFS-EN 50518 -sertifioitu.

Case: Turvaa Oopperassa

Palmia on vastannut Suomen Kansallisoopperan turvapalveluista vuoden 2016 alusta alkaen. Oopperatalo vaatii myös palvelukumppaniltaan rautaista osaamista.

Tutustu caseen >

Yhteystiedot

Kimmo Knaapi

Myyntipäällikkö

Petri Bemeleit

Liiketoimintajohtaja

Hälytyspalvelukeskus

24h

Marianna Mäenpää

Myyntipäällikkö

Vastaanottaja:

Vastaanottaja: