MENU

Ajankohtaista

Turvapalvelut on saanut asiakkaakseen Kansallisoopperan.

1.01.2016 14:28

Palmia hoitaa Kansallisoopperassa hyvin monipuolisia tehtäviä: vastuulla ovat sisääntuloaulan ja lipunmyynnin sekä henkilökunnan sisäänkäynnin vastaanottopalvelut.

– Kohde on monitahoinen ja haasteellinen. Se on palvelujen kilpailutuksen myötä saatu merkittävä uusi kohde, palvelupäällikkö Tero Ålander kertoo.

Palmia hoitaa Kansallisoopperassa hyvin monipuolisia tehtäviä: vastuulla ovat sisääntuloaulan ja lipunmyynnin sekä henkilökunnan sisäänkäynnin vastaanottopalvelut.

– Oopperan asiakkaita vastaanottavilta henkilöiltä edellytetään erityistä palveluasennetta ja tyylitajua. Henkilökunnalle suunnattujen palvelujen puolella vaaditaan kielitaitoa, talossa työskentelee jatkuvasti valtava määrä kansainvälisiä vieraita. Oopperan turvallisuuspalveluhenkilöstölle on myös hankittu muun muassa uudet tyylikkäät työasut.

Ihmisten kulkemisen lisäksi valvotaan myös tavaraliikennettä. Turvapalvelut hoitaa kohteessa myös piirivartiointia, kiinteistön turvallisuusjärjestelmien valvontaa sekä pysäköinninvalvontaa.