Ajankohtaista

Asiakastyytyväisyyskyselyt ravintola- ja ruokapalvelukohteissamme

19.10.2020 06:23

Vastaa ja vaikuta, haluamme kuulla miten olemme onnistuneet täyttämään ravintola- ja ruokapalveluita käyttävien asiakkaidemme odotukset.

Me Palmialla haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja siksi keräämmekin asiakaspalautetta sekä teemme säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyjä eri asiakasryhmille. Tänä syksynä kysymme palvelumme onnistumisesta mm. koulujen oppilailta, päiväkotien ja koulujen henkilökunnalta, lounas- ja henkilöstöravintoloiden asiakkailta, hoivan ja vammaisyksiköiden asiakkailta, sairaaloiden potilailta sekä henkilökunnalta. Tyytyväisyyttä palveluun ja yhteistyöhön kysytään myös sopimusasiakkaiden yhteyshenkilöiltä.

Kyselyt toteutetaan viikkojen 43-45 aikana. Kyselyihin vastataan sähköisellä lomakkeella lukuun ottamatta joitakin hoiva- ja sairaalakohteita, joissa on käytössä paperilomakkeet. 

Linkit kyselyihin jaetaan kohteesta ja asiakasryhmästä riippuen mm. koulujen sähköisten viestintäkanavien kautta (esimerkiksi Wilma ja Helmi), ruokasaleissa ja ravintoloissa, Lounas- ja Kouluruoka -sovellusten kautta, työyhteisöjen intra-sivustoilla ja sähköpostijakelulla.

Helsingin lounasravintoloiden asiakaskyselyyn pääset >tästä

Hämeenlinnan ja Riihimäen henkilöstöravintoloiden asiakaskyselyyn pääset >tästä

Vain vastaamalla voit vaikuttaa. Kiitos avustasi!

// %>