MENU

Työpaikat

Asiakasvastaavia siivoustyöhön Helsinkiin!

Hakuaikaa jatkettu!

Palmia on nopeasti kasvava ja kehittyvä ravintola-, kiinteistö-, siivous- ja turvapalvelutoimintaa tarjoava palveluyritys. Tyytyväisiä asiakkaitamme ovat julkiset toimijat ja yhteisöt, yritykset sekä yksityishenkilöt. Valtakunnallisesti toimivassa yrityksessämme työskentelee noin 1 700 työntekijää. Huolehdimme työntekijöidemme ammattitaidosta ja työn ilosta. Olemme monimuotoinen ja välittävä työyhteisö ja tarjoamme monipuolisia töitä – hyviä kehitysmahdollisuuksia unohtamatta.

Etsimme nyt toimitilapalveluihin innokkaita siivousalan ammattilaisia asiakasvastaavan tehtäviin Helsingin Sataman kohteisiin.

Asiakasvastaavia kaivataan Helsingin Sataman kohteisiin Katajanokalle sekä Eteläsatamaan. Töitä asiakaskohteessa tehdään maanantaista sunnuntaihin aamu- ja iltavuorossa työvuorosuunnitelman mukaisesti.

Asiakasvastaavana työtehtäväsi ovat mm.
- Infopistepalvelut
- liikuntarajoitteisten matkustajien avustuspalvelut
- risteilymatkustajien ohjaaminen
- asiakkaiden opastaminen ja auttaminen
- siivoustehtävät, kun laivat eivät ole satamassa

Huippuasiakasvastaavalta edellytetään:
- aurinkoista ja iloista asiakaspalveluasennetta
- siivousalan koulutusta tai kahden vuoden työkokemusta siivoustehtävistä
- yhteistyökykyä toimia myös muiden palvelutoimijoiden kanssa
- suomen- ja englanninkielentaitoa
- lisäksi tyydyttävä kielitaito joko viron, ruotsin, venäjän tai ranskan kielen osalta

Tarjoamme mielenkiintoisen työn ihmisten parissa, kattavan perehdytyksen sekä hyvät työsuhde-edut.

Kiinnostuitko? Mikäli olet kuvaamamme henkilö, hae avointa tehtäväämme heti. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja täytämme tehtävän sopivien henkilöiden löydyttyä. Hakuaika päättyy 18.11.2018.

Lisätietoja tehtävästä antaa palveluesimies Inka Siili, p. 050 566 7790.

Sijainti: Pääkaupunkiseutu, Helsinki

Hakuaika päättyy: 18.11.2018

Kieli: fi

Vaadittu työkokemus: 1–3 v

Palkkaus: tES / Avainta

Työsuhteen laatu: Vakituinen kokoaikainen

Hae tätä paikkaa