MENU

Ajankohtaista

Kuva Turun kaupungista.

Asiakastyytyväisyyskysely käynnistyi

23.10.2023 10:47

Lähetämme palvelujemme tilaajille sekä yhteyshenkilöille säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyn. Vuoden 2023 kysely käynnistyi juuri.

Palmian asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan viikoilla 43-45

Haluamme jatkuvasti parantaa palvelujemme laatua ja tähän tarvitsemme asiakkaidemme apua. Asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan sähköisesti ja siihen voivat vastata sähköpostilla linkin saaneet asiakkaamme. Kysely toistuu vuosittain samanlaisena, jotta tulokset pysyvät vertailukelpoisina. Käymme tulokset läpi työntekijöidemme kanssa ja hyödynnämme saatuja vastauksia palvelujemme laadun kehittämisessä.

Asiakastyytyväisyyskyselymme perustuu NPS-mittaristoon. NPS eli Net Promoter Score antaa tärkeää tietoa siitä, millainen on asiakkaiden kokemus yrityksemme palveluista. Se kertoo myös, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat, miten palveluja arvostetaan ja millainen on yrityksen maine.

Uutiseen liittyvät palvelut