MENU

Ajankohtaista

Ruokailija lounasravintolassa

Ravintola- ja ruokapalvelujen asiakastyytyväisyyskysely alkaa

17.11.2023 10:49

Vastaa ja vaikuta, haluamme kuulla miten olemme onnistuneet täyttämään ravintola- ja ruokapalveluita käyttävien asiakkaidemme odotukset.

Me Palmialla haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja siksi keräämmekin asiakaspalautetta sekä teemme säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyjä eri asiakasryhmille. Tänä syksynä kysymme palvelumme onnistumisesta mm. koulujen oppilailta, päiväkotien ja koulujen henkilökunnalta, lounas- ja henkilöstöravintoloiden asiakkailta, hoivan ja vammaisyksiköiden asiakkailta, sairaaloiden potilailta sekä henkilökunnalta. Tyytyväisyyttä palveluun ja yhteistyöhön kysytään myös sopimusasiakkaiden yhteyshenkilöiltä.

Kyselyt toteutetaan viikkojen 47-48 aikana eli 20.11.-1.12.2023

Kyselyihin vastataan sähköisellä lomakkeella lukuun ottamatta joitakin hoiva- ja sairaalakohteita sekä kouluja, joissa on käytössä paperilomakkeet. 

Kyselylinkit jaetaan kohteiden kanavissa

Linkit kyselyihin jaetaan kohteesta ja asiakasryhmästä riippuen mm. koulujen sähköisten viestintäkanavien kautta (esimerkiksi Wilma ja Helmi), ruokasaleissa ja ravintoloissa, Palmia Lounas- ja Palmia Kouluruoka -sovellusten kautta, työyhteisöjen intra-sivustoilla ja sähköpostijakelulla.

Lounasravintoloidemme sekä hoiva- ja sairaalakohteiden henkilöstöravintoloiden kyselyihin pääset vastaamaan myös alla olevista linkeistä:

Helsingin lounasravintoloiden asiakastyytyväisyyskysely 2023

Hoiva- ja sairaalakohteiden henkilöstöravintoloiden asiakastyytyväisyyskysely 2023

Uutiseen liittyvät palvelut