Aulapalvelutyöntekijä on ensimmäinen kontakti yrityksen aulassa. Kun vastaanotto on kunnossa ja kiinteistössä toimivat niin videoyhteydet kuin kulunvalvontalaitteetkin, työpäivä voidaan käyttää tehokkaammin.
"Meidän työmme aulapalveluissa on vahvistaa asiakkaan brändiä. Olemme luomassa ensimmäistä mielikuvaa, joka kiinteistöön saapuvalle vierailijalle yrityksestä muodostuu. Näemme, että tämä työ ei ole vartijan, vaan asiakaspalvelijan työtä".
Aulapalvelu hoitaa esimerkiksi
Aulapalvelun työntekijämme ovat kielitaitoisia ja hyvin rutinoituneita erilaisiin asiakaspalvelutilanteisiin. Autamme av-laitteiden ja etäyhteyksien luomisen kanssa, hoidamme kulkukortit ja asiakaspaikkojen pysäköintiluvat ja huolehdimme postituksesta
Aulapalvelua suurille ja pienille
Meillä on asiakkaina isoja ja pienempiä toimijoita yrityksistä ja oppilaitoksista lähetystöihin ja valtionhallintoon asti. Tekijöiltämme löytyy siis rutiinia hyvin erilaisiin tehtäviin.
Kansainvälisen pörssiyhtiön aula on erilainen työympäristö kuin opiskelijoita kuhisevan ammattioppilaitoksen aula. Työntekijämme ovat kielitaitoisia, koulutettuja ja tilanteen tasalla – tiedämme, minkälaista aulapalvelua tarvitaan eri tiloissa.
Oppilaitosympäristössä kysymyksiä ja ongelmia voi tulla laajalta skaalalta. Suurlähetystöjen ja isompien yritysten aulatiloissa toimiessa korostuvat myös kulunvalvonta ja turvallisuuskysymykset. Silloin vetoapua tarjoaa myös paikallisvartiointi.
"Aika monessa yrityksessä postitus, puhelinvaihteen hoito ja kulkukorteista huolehtiminen on annettu hoidettavaksi varsinaisen työn ohella. Me voimme ottaa nämä työt kokonaisvaltaisesti pois asiakkaan pöydältä".